A white circle with pink ribbon and textDescription automatically generated

Heart with solid fillPropositioner Heart with solid fill

Kæpheste cup

Lyserød Lørdag

den 7. oktober 2023

hos Heslegård Sportsrideklub

A white circle with pink ribbon and textDescription automatically generated

Klasser:

• Kl. 1: Dressur: Der vælges mellem LC1 eller MB0 program
  • Kl. 2: Springning: Højde afhænger af alder: under 8 år: 20 cm, 8-12 år: 40 cm, over 12 år: 60 cm.

Bestemmelser:

• Tilmelding på mail  tilmelding@hgs-rideklub.dk senest d. 02.10.23. Husk at angive rytters navn og alder, klasse, dressurprogram og højde på springning.
  • Startgebyr: 100 kr. for deltagelse i begge klasser. Betales på MobilePay 33393 (Heslegård Sportsrideklub) samtidigt med tilmelding på mail. Husk navn på betalingen. Hele beløbet går ubeskåret til Støt Brysterne.
  • Der kåres en vinder af dressur og en vinder af springning samt en samlet vinder af cuppen.
  • Dressuren foregår på 8 x 16 m bane og der gives point for hver øvelse. Ved pointlighed afgøres vinder ved idealtid.  Programmet kan blive oplæst undervejs i programmet.
  • Springningen består af 7-9 forhindringer og der rides efter færrest nedslag og hurtigste tid.
  • Der gives følgende point i klasserne: nr. 1: 20 point, nr. 2: 19 point, nr. 3: 18 point osv.
  • Samlet vinder af cuppen er den med flest point. Er der pointlighed afgør idealtiden i dressur vinderen.
  • Der er ingen krav til påklædning samt udseende af kæphest.
  • Klasserne bedømmes af hver sin dommer og tidtager.
  • Stævnet er åben for alle og hele overskuddet går til Støt Brysterne.
  • Endelige startliste vil kunne findes på siden ’Lyserød Lørdag 2023 – event arrangeret af BLIS og HGS’ på Facebook d. 06.10.23.
  • Kontaktperson Louise Hellenberg på mail Louise_hellenberg@gmail.com eller telefon 40401537.
  • Klassen afholdes som en del af Lyserød Lørdag af HGS og BLIS.
  • Der vil være flotte opvisninger, kostumespringning, kageauktion, banko, lotteri, boder og meget mere på dagen.
  • Klubben hæfter ikke for skader eller sygdom på dagen. Tilsvarende gælder beskadigelse, tyveri mv.
  • Adresse: Heslegård Sportsrideklub, Ny Mårumvej 296, 3200 Helsinge

Link til LC1 program for kæphest: https://rideforbund.dk/Files/Files/PDF-filer/Breddeaktiviteter/K%C3%86PHESTE%20CUP%20LC1%20(2022).pdf

Link til MB0 program for kæphest: https://rideforbund.dk/Files/Files/PDF-filer/Breddeaktiviteter/K%C3%86PHESTE%20CUP%20MB0%20(2022).pdf

Blistrup og Omegns Rideklub (BLIS) & Heslegård Sportsrideklub (HGS) ????