A white circle with pink ribbon and textDescription automatically generated

Heart with solid fillPropositioner Heart with solid fillkostumespringning

Lyserød Lørdag

den 7. oktober 2023

hos Heslegård Sportsrideklub

A white circle with pink ribbon and textDescription automatically generated

Klasse:

• Kostumespringning i metode B0 (udklædning er ikke obligatorisk).
  • Fra bom på jord til 110 cm.
  • Der er flotte præmier til de bedst udklædte ekvipager Heart with solid fill

Bestemmelser:

• Tilmelding på mail til tilmelding@hgs-rideklub.dk senest den 02.10.23. Husk at angive ønsket højde.
  • Startgebyr: 100,- pr. start. Betales på MobilePay 33393 (Heslegård Sportsrideklub) - samtidigt med tilmelding på mail. Husk navn på betalingen. Hele beløbet går ubeskåret til Støt Brysterne.
  • Der må rides bidløst og pony/hest må springes for hånd.
  • Klasse er åben for at ryttere over 16 år må starte pony, såfremt at ekvipagen er harmonisk.
  • Ridehjelm er obligatorisk. Ligeledes skal ryttere under 18 år ære sikkerhedsvest.
  • Stævnet er åbent for alle og hele overskuddet går til Støt Brysterne.
  • Endelig startliste vil kunne findes på Facebook gruppen ”Lyserød Lørdag 2023 – event arrangereret af BLIS og HGS” den 06.10.23.
  • Kontaktperson: Louise Hellenberg på mail: Louise_hellenberg@gmail.com eller telefon 40401537.
  • Klassen afholdes som en del af Lyserød Lørdag af HGS og BLIS.
  • Klubben hæfter ikke for skader eller sygdom på hest eller rytter på dagen eller under ud- eller hjemrejsen.
  • Tilsvarende gælder beskadigelse, tyveri mm.

Der vil være flotte opvisninger, kæphestecup, kageauktion, banko, lotteri, boder og meget mere på dagen, som starter kl. 10:00 og slutter ca. 17:30.

Blistrup og Omegns Rideklub (BLIS) & Heslegård Sportsrideklub (HGS) ????